• -20%
Česká média a feminismus: Barbora Osvaldová
search
  • Česká média a feminismus: Barbora Osvaldová

Česká média a feminismus: Barbora Osvaldová

240 Kč
192 Kč Sleva 20%
S DPH
Počet
Skladem

 

Jak bude zboží doručeno

 

Možnosti vrácení zboží

Feminismus jako pojem se v českých médiích začal více objevovat po roce 1990. I když nebyl nový, byl spíše vnímán jako pojem či termín importovaný, vnucovaný české společnosti různými feministickými skupinami, zejména z USA a Spolkové republiky Německo, které se rozhodly, že své východní „sestry“ přivedou na „správnou cestu“ pomocí osvěty, grantů a trvalého tlaku. Feminismus tehdy prožíval na západ od našich hranic již svou třetí a možná čtvrtou fázi, dokonce se už dostal tak daleko, že jeho zastánkyně na univerzitách začaly kritizovat vlastní teorie. U nás však byl, a do jisté míry i zůstal vnímán jako něco neprobádaného, a autorka se proto rozhodla osvětlit tuto problematiku širší čtenářské veřejnosti.

Kniha vyšla v koedici se Sociologickým nakladatelstvím SLON.

80-7277-263-5

Specifické reference

ean13
9788072772636
Změnit nastavení cookies