Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace: Jan Halada, Barbora Osvaldová a kolektiv

Sleva! Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace: Jan Halada, Barbora Osvaldová a kolektiv

978-80-7277-266-7

Nové

Skladem

232 Kč

-20%

290 Kč

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích.

Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.

Napsat recenzi

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace: Jan Halada, Barbora Osvaldová a kolektiv

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace: Jan Halada, Barbora Osvaldová a kolektiv

Napsat recenzi

Podobné knihy

Zákazníci, kteří si koupili tuto knihu, zakoupili také: