• -20%
  • není skladem
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace: Jan Halada, Barbora Osvaldová a kolektiv
search
  • Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace: Jan Halada, Barbora Osvaldová a kolektiv

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace: Jan Halada, Barbora Osvaldová a kolektiv

290 Kč
232 Kč Sleva 20%
S DPH

Počet
není skladem

 

Jak bude zboží doručeno

 

Možnosti vrácení zboží

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích.

Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.

978-80-7277-266-7

Specifické reference

ean13
9788072772667
Změnit nastavení cookies